Wydajne reklamy outdoorowe i ich typy


Reklamy outdoorowe to inaczej reklamy zewnętrzne, do takich reklam nie zaliczymy więc ulotek dostarczanych do domu, reklam telewizyjnych, jakie zdołamy zobaczyć w czasie oglądania telewizji bądź też reklam radiowych, jakie w wielu przypadkach słyszymy w radiu. Reklamy outdoor to takie, z którymi spotykamy się na zewnątrz, po wyjściu z domu. Mogą one przybierać rozmaite odmiany, warto poznać te najpopularniejsze.

Reklama outdoor
Author: Roberto Nieves
Source: http://www.flickr.com
Jednym z typów reklamy (kliknij hiperłącze) zewnętrznej jest reklama w środkach komunikacji miejskiej, przykładowo w autobusach. Nieraz jadąć autobusem możemy zauważyć, że znajdują się w nim niewielkie ekrany, na których transmitowane są rozmaitego typu reklamy. Są one bardzo efektywne oraz w toku długiej, nieraz całkiem nudnej podróży, przyciągają spojrzenie wielu pasażerów. Co więcej autobusami codziennie podróżują setki ludzi, wobec tego reklama ta trafia do dużej liczby ludzi.

Kolejną formą reklamy outdoorowej są billboardy, to znaczy wielkie ekrany, nieraz mieszczące się w centrum miasta, przy ulicach i autostradach czy galeriach handlowych. Na billboardach znajdują się wielkoformatowe plakaty, w których decydującą rolę pełni grafika, zaś nie treść. W wielu przypadkach w biegu mijamy billboardy bełchatów, natomiast celem wszelkiej reklamy (zobacz oklejanie aut wrocław) jest to, aby była ona odpowiednio zapamiętana - polecana strona www.



Billboard
Author: vcheregati
Source: http://www.flickr.com
Jeśli na billboardach będzie mieścić się za dużo treści to niewątpliwie nie zdążymy nawet jej przeczytać, o wiele bardziej zapadnie nam w pamięć intrygująca, przyciągająca uwagę grafika i na przykład jakiś krótki, trafny slogan. Billboardy często są podświetlane (od góry czy od dołu), dzięki czemu nawet w nocy ich treść jest dobrze zauważalna dla przechodniów i kierowców.

Inną formą reklamy zewnętrznej są banery reklamowe. Banery to nieduże tablice ledowe, jakie wyświetlają krótkie komunikaty, nierzadko pełnią rolę szyldów sklepowych. Są one znacznie bardziej efektywne i sprawne do zwyczajnych szyldów, ponieważ banery przyciągają większą uwagę, są również odpowiednio widoczne w nocy.

Tags: reklama, Reklama outdoorowa, billboardy, outdoor