Reklama w rozgłośniach radiowych jest w dalszym ciągu godna zainteresowania!


Wszystkie plotki o zgonie stacji radiowych są wielce przesadzone! Prawda jest taka, że ciągle miliony ludzi słuchają ukochanych rozgłośni. Choć to jasne, iż szczególnie młodsza część narodu chętniej wybiera przykładowo Spotify.

Stereo, wieża
Author: http://www.freeimages.com
Source: http://www.freeimages.com
Jednakowoż no koniec końców w żadnym razie rozgłośnia radiowa nie jest niepopularnym nośnikiem. Nawet niech nikt z czytelników akurat tak nie pomyśli. Zwłaszcza niech ludzie interesu nie zakładają, że rozgłośnie radiowe to już przeżytek. Pomyślmy zatem jak sprawić, iż nareszcie zdołamy wykorzystać jakoś tam ciągłą potęgę stacji radiowych...

gitara
Source: http://www.morguefile.com/
Naturalnie należy promować się w przerwach na reklamy! Jeżeli powiedzmy posiadamy lokal restauracyjny w Łomży - to wyłącznie przykład, bez żadnego cienia wątpliwości zainteresować nas musi opcja kupna reklamy w lokalnych stacjach radiowych. W dalszym ciągu regionalne stacje radiowe dobrze się trzymają na powierzchni, nie jest powiedziane, że liczą się wyłącznie duże, ogólnopolskie spółki radiowe. To znakomita informacja dla wszystkich tych biznesmenów, którzy chcieliby reklamować własne działania, produkty, ale jakby nie patrzeć ich celem nie jest wydawanie wielu pieniędzy.

Generalnie jingle w stacjach radiowych są zwykłe: zatem nic ponadprzeciętnego. Jednak to żadna wada, bo najważniejszym celem jingli jest przekazanie ludziom oferty. W pewnych branżach, szczególnie jeśli to typowo lokalna firma, bez jakiegoś tam ogólnopolskiego zasięgu, takie oryginalne jingle są całkowicie pozbawione sensu. To w szczególności doskonale można dostrzec kiedy słucha się reklamy dotyczące wszelkiego rodzaju medykamentów dostępnych bez okazania recepty. Chociaż i tak jingle radiowe powinny być bardzo dobre pod względem jakości, przecież nie po to inwestujemy kasę w działania promocyjne (radiowe sygnały muzyczne). No czyż właśnie nie jest jakoś tak? To czysto retoryczne pytanie.

Pamiętajmy, że chociaż promocja radiowa ma dużo atutów, to i tak dywersyfikacja działań promocyjnych jest czymś potrzebnym. A więc mowa o tym, iż wypadałoby tak się reklamować, aby nie być wyłącznie skupionym na jednej opcji. Tak musi być.

Tags: radio, reklamy, branża, nośnik, stacja, rozgłośnia, jingle radiowe