Kupony i remarketing, czyli możliwości w reklamie Google AdWords


Każdy, kto zastanawia się nad reklamą swojego przedsiębiorstwa w internecie, z pewnością zetknął się ze wzmianką reklamy Google Adwords. Jest to odznaczające się dużą skutecznością, dobrze oceniane przez internautów, narzędzie reklamy internetowej, jednak aby umiejętnie z niego korzystać, należy je w pierwszej kolejności dobrze poznać.

Na rynku znajdziemy dużo ofert dotyczących szkoleń z przygotowywania reklam AdWords. Jeśli nie mamy czasu albo chęci, aby osobiście poznawać techniki reklamowania się w internecie, możemy skorzystać ze wsparcia profesjonalnej agencji, zajmującej się planowaniem i realizacją kampanii AdWords. Niezależnie jednak od tego, którą drogę wybierzemy, warto wiedzieć cokolwiek na temat tego przydatnego mechanizmu marketingowego. Odnajdziemy je choćby na stronie o kuponach AdWords.

Kampanie Google AdWords umożliwiają umieszczanie reklamy witryny internetowej w wyszukiwarce Google. Wielką zaletą tego rodzaju reklamy jest to, że dociera ona do osób, zainteresowanych konkretnymi produktami lub usługami. Sens reklamy AdWords polega na wytypowaniu odpowiednich fraz kluczowych. Jeśli internauta wpisze w wyszukiwarkę te same frazy, nad wynikami wyszukiwania wyświetli Mu się reklama naszej strony. Aktualnie coraz większą popularnością cieszy się remarketing AdWords, pozwalający dotrzeć do użytkowników, którzy w przeszłości odwiedzili już naszą stronę. To daje nam większą gwarancję, że promocja (zobacz również przewodnik po promacjach) trafi do osób faktycznie zaciekawionych naszą ofertą.



strona internetowa
Author: Maria Elena
Source: http://www.flickr.com
Remarketing AdWords wiąże się z wieloma zaletami. Dzięki temu narzędziu możemy z jednej strony pogłębić oddanie naszych dotychczasowych klientów wobec przedsiębiorstwa, powiadamiać ich o nowych obniżkach albo proponować transakcje wiązane, z drugiej jednak strony możemy także namówić do odwiedzin witryny i dokonania zakupu kogoś, kto już u nas był, lecz z jakiegoś powodu zrezygnował i nie doprowadził transakcji do końca. Więcej na ten temat dowiesz się na tym miejscu. Jeżeli nigdy wcześniej nie stosowaliśmy kampanii reklamowej Google, możemy ubiegać się o bezpłatny kupon AdWords.

Dostaniemy go zarówno wtedy, gdy osobiście zgłosimy się do Googla z wnioskiem o jego przyznanie, jak i w sytuacji, kiedy skorzystamy z profesjonalnej pomocy certyfikowanej agencji.

Zaciekawił Cię ten wątek? Więc wejdź w link do serwisu ekspresy profesjonalne i ciesz się następnymi faktami. W razie jakichkolwiek pytań - odezwij się do nas.

W obu przypadkach kupon AdWords dodawany jest do konta, które nie istnieje dłużej niż czternaście dni. Taki kupon doliczany jest do wartości kampanii po zużyciu przez nas stu złotych.

Tags: Google, agencja, Adwords, frazy