Kulturystyka latem, czyli w jaki sposób racjonalnie budować własną rzeźbę?


Sylwetkę da się wypracować nie tylko na wakacje, ale także podczas wakacji. Choć społecznie panuje przekonanie, że podczas lata warunki do uprawiania sportów, a w szczególności kulturystyki, są zbyt ciężkie, to nie warto brać podobnych opinii pod rozpatrzenie. Kulturystyka w lecie może być tak samo satysfakcjonująca i skuteczna, należy jedynie pamiętać o kilku ważnych sprawach – szybszej utracie H20 z ciała w upalne dni oraz dobraniu dozowania kreatyny stosownie do warunków.

Ćwiczenia na siłowni
Author: marshel
Source: http://www.sxc.hu
Monohydrat kreatyny to obecnie jeden z najmocniejszych, a jednocześnie najbezpieczniejszych dla człowieka, suplementów diety na rynku powodujących przyrost masy tkanki mięśniowej. Z tego względu jest to preparat najczęściej przyjmowany przez amatorów kulturystyki, co nie jest równoznaczne z tym, że profesjonaliści odmawiają jej zażywania.

Raczej odwortnie, wśród profesjonalnych kulturystów również nie brakuje entuzjastów tego produktu, bo odpowiedzialne dawkowanie kreatyny może spowodować naprawdę oszałamiające rezultaty. Kreatyna pod postacią monohydratu ma wpływ na zwiększenie się zdolności do podejmowania intensywniejszych wysiłków, a jednocześnie przyczynia się do przyspieszenia cyklu odżywiania tkanki mięśniowej. Dzięki temu suplementowi da się podjąć znaczniejszą liczbę ćwiczeń, co przeradza się bezpośrednio na efekty po treningach, to jest przyrost masy mięśni, przyrost siły oraz zauważalny wzrost kondycji fizycznej. Powinno się jednak pamiętać, że zasadniczą rolę odgrywa tutaj dopasowane dawkowanie kreatyny - klik!.

Racjonalne dawkowanie kreatyny to bowiem najpopularniejsza sugestia na dylematy dotyczące tego, jak wypracować rezultaty poprzez branie tego suplementu.

Chciałbyś przeczytać coś podobnie ciekawego? Super, ta strona www (http://placezabaw.com.pl/) na pewno będzie dla Ciebie użyteczna, gdyż znajdziesz tam wiele podobnych danych.

Najważniejsze, że kreatynę trzeba brać od razu po ćwiczeniach, gdy organizm charakteryzuje się największym przepływem krwi, dzięki czemu przenoszenie odżywki do mięśni poprzez krwioobieg jest prostsze.

W żadnym razie nie wolno tego robić przed ćwiczeniami lub pomiędzy treningami, bo produkt nie będzie wtedy tak wydajny. Istotne jest też dawkowanie kreatyny wraz z monosacharydami, aby ułatwić absorbcję kreatyny w tkankach. W okresie letnim należy też zwrócić uwagę na dawkowanie dużo większej ilości płynów, ponieważ ciało traci dużo więcej H2O w ciepłe dni, a to zmniejsza jego sprawność.

Tags: suplementy, Siła, wody, kulturystyka, krwioobieg