Jak trzeba radzić sobie z konkurencją w e-biznesie


To całkowicie zrozumiałe, że jeśli zależy nam na tym by z sukcesami prowadzić swój interes, bez cienia wątpliwości powinniśmy dokładnie pomyśleć czy na pewno szanujemy własną konkurencję. Co to znaczy? Cóż, szacunek do własnej konkurencji można oczywiście rozumieć na wiele sposobów, lecz w zasadzie fakty są takie, że czymś niezmiernie istotnym jest to by docenić inne sklepy internetowe, które działają w akurat naszej branży.
Strona internetowa
Author: Chris Dlugosz
Source: http://www.flickr.com
Nie powinniśmy sądzić, iż przykładowo działając w branży odzieżowej, cała reszta sklepów to te miejsca, które są dużo gorsze od prowadzonego przez nas interesu.

Sklepikarze, którzy są zbytnio pewni siebie popełniają duży błąd - konkurencja nie śpi! Co zatem robić, aby być przed konkurentami? Cóż, bardzo dobrym rozwiązaniem jest choćby to by stworzyć blogi, które traktują na temat odzieży - naturalnie przy założeniu, iż mamy e-sklep z ubraniami. Dzięki takowemu pomysłowi możemy codziennie do własnego e-sklepu ściągać bardzo wielu ludzi zainteresowanych ubraniami - a o to głównie chodzi!



W końcu jeśli np. założymy niewielkiego bloga o ładnych sukienkach, to prócz zamieszczania artykułów na ich temat, fotek oraz całej reszty, będziemy mieli okazję także zamieścić ofertę sklepu!

przeglądanie Internetu
Author: Highways Agency
Source: http://www.flickr.com
Czyli kobieta zainteresowana zakupem sukienki być może kupi ją za pośrednictwem naszego sklepu. Wcale nie jest powiedziane, że sieć takich blogów to coś w jakiś sposób niemożliwego. Chociaż należy umiejętnie podejść do tego wszystkiego - przykładowo blogi powinny być optymalizowane i pozycjonowane przez takie profesjonalne firmy jak m.in. agencja reklamowa Artefakt, która jest teraz jedną z lepszych na polskim rynku.

Co jest najbardziej istotne w kwestii blogów? Cóż, to pewnie żadna tajemnica - najważniejsze jest to by bardzo dokładnie pomyśleć czy teksty o ubraniach faktycznie zaciekawią statystycznego czytelnika. Choć wiadomo, że dla każdego się nie dogodzi, to przecież i tak należy trafić w uczucia typowego czytelnika. Jak? Najzwyczajniej w świecie przygotowując ciekawe teksty. To być może truizm, ale fakty są takie, że często blogerzy niejako zapominają o tym. A potem ogromne zdziwienie, bo na bloga niemalże nikt nie chce wchodzić.

Poznaj firmę Artefakt i dowiedz się więcej!

Tags: sklep, miejsca, blogerzy, zdziwienie