Dlaczego telebim to świetny nośnik reklamowy? Jakie są jego najważniejsze zalety, czemu korzystnie zainwestować w tę formę reklamy?


To prawda, że trudno wybić się w dzisiejszych czasach. wydaje się że więcej jest niż kiedyś środków reklamowych, które z powodzeniem możemy wykorzystać do swojej promocji, ale jednocześnie można odczuć ogromną konkurencję i trudności z przebiciem się przed pozostałe nośniki reklamowe. Potrzebujemy więc czegoś naprawdę potężnego i unikatowego, by rezultat był jak najbardziej piorunujący, a co najważniejsze skuteczny. Wszystko to bez wątpienia zapewnia telebim.
reklama outdoorowa
Author: warrenski
Source: http://www.flickr.com
Telebim może pochwalić się wieloma pozytywami. Przede wszystkim to ogromny format, więc będzie dostrzegalny dla każdego. Zależnie od miejscowości, czy jest to duże czy mniejsze miasto jesteśmy w stanie dobrać telebim o najlepszych wymiarach. Przekrój jest bardzo elastyczny od 2 m2 do 40 m2. Sam telebim jednak nie posiadałby tak dużej siły przebicia, jakby nie dynamiczny sposób przekazu treści, który doskonale przykuwa uwagę. Co ważne, reklama jest dynamiczna, gdyż pokazywany przekaz ulega zmianie. Wszystko to przy pomocy światła i kolorów. 16,7 milionów barw wraz z iluminacją świetlną gwarantuje ciekawy wygląd i dobrą widoczność. Więcej na ten temat: warto zobaczyć.



reklama na zewnątrz
Author: Alan Stanton
Source: http://www.flickr.com
I to niezależnie od pory dnia czy warunków pogodowych. Telebim to również dotarcie do bardzo szerokiej grupy targetowej. mamy więc pewność, że nasze dążenia nie zostaną zaprzepaszczone, bo nasza reklamę zobaczy odbiorca masowy. To również tworzenie pozytywnego wizerunku. A jak telebim , to najnowsze technologie, czyli innowacyjna, działająca na dużą skalę firma. To wszystko skutkuje ogromną skutecznością. Promocjajest na pewno bardziej efektywna, ponieważ dociera do naprawdę szerokiej grupy potencjalnych nabywców. Taki koszt zaś docierania do tysiąca odbiorców jest dwa razy niższy niż w przypadku standardowych przekaźników reklamowych. To tylko udowadnia, że tak naprawdę telebim daje nam bardzo dobry przekaz, i to bez ograniczeń w perspektywie danej branży czy produktu.

Generalnie to każdy produkt reklamowana na telebimach ma możliwość osiągnięcia sukcesu. Co więcej, tego typu kampanie reklamowe na ekranie led to duże możliwości konfiguracji. Można bowiem dokonać wyboru długość spotu, nawet od 5 sekund do... nieskończoności. Możliwe jest by je powtarzać, przykładowo co sześć czy dziewięć minut. Można również wybrać długość emisji od jednego dnia do roku.

Tags: wygląd, reklama